آغاز فروش اینترنتی فصلنامه های مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه

فروش اینترنتی فرآوردهای علمی _ فرهنگی مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه آغاز شد . زهره غیاثوند مدیر روابط عمومی مرکز مطالعات در گفتگو با سایت مرکز اعلام کرد : داوطلبان خرید اینترنتی از این پس می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مرکز پژوهش ها نسبت به خرید فرآوردهای علمی _ فرهنگی مورد علاقه خود اقدام کنند .
وی گفت : برنامه فروش اینترنتی فصلنامه ها و مقالات پژوهشی مرکز مدت ها قبل مورد تصویب ریاست مرکز پژوهش ها قرار گرفته بود و این برنامه به بخش فنی سایت مرکز ارجاع شد و اینک خرسندم به داوطلبان و علاقمندان مراجعه به فروشگاه اینترنتی مرکز اعلام کنم که این برنامه از اول مهرماه بر روی سایت نصب شده و داوطلبان دیگر نیازی به مراجعه به کیوسک ها و یا کتاب فروشی ها به منظور تهیه فصلنامه های مرکز ندارند و از طریق فضای مجازی می توانند وارد فروشگاه شوند و فرآورده های مورد علاقه خود را تهیه کنند . 
زهره غیاثوند افزود : مرکز پژوهش ها و مطالعات استراتژیک خاورمیانه در نظر دارد برنامه اینترنتی کردن فروش تولیدات خود را گسترش داده و به علاقه مندان امکان دهد به هر مقدار که برای امور آموزشی و مطالعاتی خود نیاز می بینند نسبت به تهیه و خرید مبادرت کنند .

 

وی در پایان خاطر نشان کرد : سایت مرکز همچنین لیستی از آرشیو فصلنامه های منتشر شده این مرکز را در اختیار علاقه مندان قرار داده تا در صورت نیاز به آنها مراجعه کنند .