فراخوان پذیرش پژوهشگران مهمان در پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه سال آموزشی – پژوهشی 1400-1399

نوع مطلب: خبر

 

 

آغاز ماه مهر، ماه آموزش و پژوهش را به جامعه دانشگاهیان، بخصوص علاقمندان به درک و فهم علمی مسایل خاورمیانه تبریک و شادباش می گوییم. پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه، در فصل جدید فعالیت های خود، از میان دانش آموختگان و دانشجویان دکتری در رشته های علوم سیاسی، روابط بین الملل، مطالعات خاورمیانه، جغرافیای سیاسی و مطالعات استراتژیک برای سال آموزشی پژوهشی پیش رو، پژوهشگر مهمان می پذیرد.

علاقمندان می توانند با ارسال مدارک ثبت نام اولیه (شامل: گواهی تحصیل در مقطع دکتری یا عکس مدرک دکتری، توصیه نامه از یک استاد سرشناس، یک قطعه عکس و رزومه یک صفحه ای) به عنوان پژوهشگر مهمان پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه، از برنامه های این مرکز (شامل شرکت در سمینارها، نشست با مهمانان داخلی و خارجی، تألیف و ترجمه گزارش، تحلیل، مقاله و کتاب، اخذ گواهی معتبر پژوهشگران مهمان) استفاده نمایند.

گفتنی است همان گونه که در فرم ثبت نام آمده است، هر نفر می تواند عضو اصلی (پیوسته) یک گروه و عضو وابسته (مهمان) دو گروه دیگر باشد.

لذا شما می توانید حداکثر سه گروه را به عنوان گروه انتخابی خود علامت بزنید و فرم مربوطه را به همراه مدارکی که نام برده شد ارسال نمایید.

مهلت ثبت نام از 22 مهر 1399 لغایت 10/ 8/ 1399 می باشد.

 

لطفا پس از مطالعه دقیق فایل پیوست که شامل اسامی گروه ها، ناظران و مدیران گروه ها می باشد، سه گروه انتخابی خود را به ترتیب در فرم ثبت نام ذکر کرده و به همراه مدارک مذکور ارسال نمایید.

 

 

 

1.دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
2.پیام هایی که حاوی تهمت یا بی احترامی به اشخاص باشد منتشر نخواهد شد
3.پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد